Feest op de Jordaan
MS de Jordaan

Gastenboek
Een greep uit de reacties van onze geweldige gasten!

Hester de Ruijter



Gitta Zanoni



Complimenten
Team MS de Jordaan! Jullie hartelijke ontvangst
De ongekende gastvrijheid
En passie voor het vak
In een woord geweldig
Mijn dank is groot
Ook namens de familie van Vliet October 2023
Familie van Vliet



Hoi Petra,
Langs deze weg wil ik nogmaals laten weten dat het een geslaagd feest was afgelopen zaterdag.
Bedankt voor de gezelligheid en complimenten voor jullie team!
Prima geregeld allemaal!
Wellicht tot een volgende keer, we weten jullie nu zeker te vinden.
Ook namens Cindy en Jos, mijn collega’s van de personeelsvereniging. Met vriendelijke groet, Eelco Rozing
Afdeling Buitenkoken
Eelco Rozing



Together Forever Pictures



Lieve medewerkers van ms de Jordaan, Langs deze weg willen wij jullie bedanken voor de supergezellige en GOED verzorgde feestavond afgelopen zaterdag 17 aug. Het was een topavond en iedereen heeft er heel erg van genoten. Nogmaals bedankt, wij komen zeker nog een keer terug. Arie en Wilma
Arie en Wilma



Hans Groenland




MS_de_Jordaan_08




MS_de_Jordaan_33



Patricia Buitendijk



Wagemakers Bouw en Ontwikkeling



Rinus Schaaf



Kelly Kardol Prins



Langs deze weg willen Jos en ik jullie ontzettend bedanken voor het organiseren van onze familiedag op “De Jordaan”. Een compliment voor het team van het schip. De service was perfect en het warm en koud buffet voortreffelijk. We hebben ontzettend genoten van onze familie, de fantastische sfeer, de professionele zanger en zangeres, de bingo, het interieur van het schip, onze medepassagiers, de vakbekwame dame die de muziek verzorgde en de uitstekende bediening. Het was onvergetelijk. Ontvang van ons vele dierbare groeten, Jos en Ans
26 mei
Jos en Ans



Bert de Ruiter




MS_de_Jordaan_15



Ursula Onsia



Petra Rer



Ineke Iske



Gillyan



Karin Schippers



Marcel Visser




MS_de_Jordaan_29



Iris Stol



Wij zijn 4 mei bij jullie geweest.
Wat een geweldig feest maken jullie ervan.
Super meiden en jongens die bij jullie werken en ook de zanger met zijn vrouw waren top!
We hebben ervan genoten. Dank jullie wel. Met vriendelijke groet,
Jane
Jane



John Greeve



Adesso



Mery Lazăr




MS_de_Jordaan_24




MS_de_Jordaan_22



Peter Laros



De Stichting Welzijn Ouderen
Digna-Zeelandiahoeve te Amstelveen
heeft het 5-jarig bestaan op het schip
MS De Jordaan gevierd met 50 bewoners. Even een berichtje vanuit Amstelveen.
Wij hebben gisteren op de MS De Jordaan gevaren.
Het was voor ons een topdag. We hebben met zijn allen genoten van hetgeen ons aangeboden werd; zang, dans, bingo, de hapjes, en het buffet met de stamppotten. Het was heel goed verzorgd zoals we afgesproken hadden.
Voor het parkeren van de bus was ook geen probleem.
Het BVG heeft vlak bij een halte en daar kon de bus geparkeerd worden. Al met al een topmiddag.
Bedankt voor het regelen voor ons,
dat was ook door jouw snelle reacties klasse. Met vriendelijke groet,
Marianne van Esch,
Jan Kolk, Els Meijer.
Augustus 2024
Marianne van Esch, Jan Kolk, Els Meijer



Goedemorgen Astrid, Wij willen iedereen bedanken voor ’n geweldig feest. Ondanks het verdriet wat bij jullie afspeelde ging alles perfect en was het allemaal goed geregeld.
Ook onze gasten vonden het helemaal geweldig en wij hebben ook zeker genoten. Wij kunnen terugkijken op ’n mooie dag en zijn nog steeds aan het genieten. Bedankt voor alles. Met vriendelijke groet,
Gerda en John Busch November 2023 in liefdevolle herinnering aan Albert Visser
Gerda en John Busch




MS_de_Jordaan_01




MS_de_Jordaan_19




MS_de_Jordaan_31



René Eshuijs



Danny b



Jurjen Kuipers



Sonja van Elteren




MS_de_Jordaan_21



John Maijers




MS_de_Jordaan_13



Rooie Henk Henk



Inge Schaft




MS_de_Jordaan_30




MS_de_Jordaan_11



Claudia Geijs



Peter de Booij



Beste Astrid vanmiddag, 15 juni gevaren op de MS Jordaan met mijn werk. Wat een geweldige bemanning!! Wat zijn ze lief, attent, leuk, hardwerkend en wat ik superfijn vind om te zien de bemanning heeft super plezier in hun werk. Samen maken ze de vaartocht met elkaar tot een feest! ❤️ Tot 30 juni hartelijke groet Luus
Luus



Hanni Stokker



Nel Berkhout



Goedemiddag Astrid, Namens alle medewerkers van Wagemakers, die afgelopen zaterdag met jullie meegevaren zijn, inclusief mezelf uiteraard, wil ik jullie ontzettend bedanken! Wat hebben wij genoten! Ik weet dat bouwvakkers niet altijd het meest enthousiaste publiek zijn als het om polonaises en dergelijke gaat, maar we hebben heel veel complimenten gehad van onze medewerkers: ‘een avond om niet meer te vergeten’, ‘eentje voor in de boeken’, ‘wat een feest’, ‘waarom wisten wij niet dat dit bestaat?’, ‘kunnen we dit ook met een paar mensen boeken want wij gaan zeker nog eens terug’ enz. Ik mag het dan wel samen met onze directie georganiseerd hebben, maar jullie hebben ervoor gezorgd dat het een onvergetelijke avond is geworden voor ons. Dus complimenten aan iedereen die deze avond aanwezig was! Het was inderdaad FEEST met hoofdletters! Een dikke dankjewel! Met vriendelijke groet,
Bea den Brok
Directiesecretaresse - Wagemakers, club van Samenmakers.
September 2024
Bea den Brok



Ineke Domenie de Graauw



Ha Petra, Astrid, Chantal
en de rest van jullie team, Wij kijken terug op een fantastisch kerstfeest gister en alle collega’s vonden het geweldig! Met grote dank aan jullie, zelden zo’n vrolijk feestende en enthousiaste “crew” meegemaakt, om niet snel te vergeten! Lieve groet,
namens het organiserend kerstcomité, Heleen
Heleen




MS_de_Jordaan_18



Petra van Dijk



Lieve allemaal, Wat hebben wij ongelooflijk genoten en wat zijn jullie allemaal helemaal te gek en megaservice verlenend!! Daar kunnen heel wat horeca mensen een voorbeeld aan nemen. De sfeer, de zangers, het eten, de muziek, en jullie, het heeft echt mijn stoutste dromen overtroffen!! Nogmaals heel veel dank (zeker ook namens mijn vader!) voor alles! P.s. ik denk dat je heel wat nieuwe klanten erbij hebt, want iedereen wil dit nog een keer meemaken. Hartelijke groet, Susanne Roebers
Trainer / coach
15/4/22
Susanne Roebers



Gisteren hebben met z’n 5en erg genoten van de Bitterballenvaart met MS de Jordaan. De verzorging aan boord was prima en goed geregeld. Er was meer dan een bitterbal en het personeel inclusief de zanger en zangeres zijn erg aardig en doen hun uiterste best om het de gasten naar t zin te maken. Gelachen, gezongen, gedanst, geborreld en een hapje, kortom een heel gezellige middag. Ook de reservering die wij om droevige reden moesten verplaatsen is door jullie goed en met medeleven behandeld 😊. We zullen jullie aanbevelen bij vrienden en bekenden. Groetjes,
Dini en Rieks Drewes
Dini en Rieks Drewes




MS_de_Jordaan_14



Het Zwanenkoor



Ricardo Van den Hanenberg




MS_de_Jordaan_02



Goedemorgen Astrid, Ik wilde het team van jullie nog hartelijk bedanken voor de gezellige avond, geweldig personeel, goed georganiseerd, gelachen, gezongen, gedanst, lekker gegeten en allemaal blije gezichten vanmorgen dat ik op mijn werk kwam. Helemaal geslaagd! Met een vriendelijke groet, L.M. (Linda) de Groot Constructiebedrijf De Groot BV
Ambachtsring 34
1969 NH HEEMSKERK Februari 2024
L.M. (Linda) de Groot



Josien Broeren



Karin van Moock



Hi Petra, Wat hebben we een fantastische dag op MS de Jordaan gehad! Zoooooo goed verzorgd allemaal! Super zanger, top bediening! Het buffet was zo heerlijk en gevarieerd! Ook aan vegetariërs gedacht! Voelde me echt jarig ♡ Dank
Christine Oktober 2024
Christine



Het was afgelopen zondag een geslaagd feest!
Iedereen heeft genoten!
Nogmaals bedankt namens mij en de rest van de familie.
Ze willen volgend jaar weer. Ton, Marjon en Loes
Ton, Marjon en Loes




MS_de_Jordaan_23




MS_de_Jordaan_16



Joke van Benschop



Esther Hurioglu



Beste Astrid
en overige crewleden van MS de Jordaan, Wij zijn gisteren met 9 personen bij jullie op de boot geweest. Ik wil jullie laten weten dat het een fantastische dag was! Wij hebben zo genoten. Ook voor de vegetarische onder ons was het uitstekend geregeld. Heel erg bedankt voor de geweldige service. Het is ons werkelijk aan niks ontbroken. De drankjes en hapjes waren eveneens grandioos en iedereen was zo vriendelijk! Echt een top ervaring, bedankt! Met vriendelijke groet, Cobie Kroeze
Juni 2024
Cobie Kroeze



Sandra van den Burg



Patricia ter Maat



Peter Laros




MS_de_Jordaan_28




MS_de_Jordaan_09




MS_de_Jordaan_17



Elfriede Kool Slier



Lieve Petra, Wat een fantastisch feest hebben wij gehad. Het kon niet beter. Zo genoten. Dank voor alles en ook heel veel dank aan Luuk, Yvonne, Nancy, Casper en alle lieve bediening. Wat een geweldige vaart nog zo door Amsterdam. We zitten nog na te genieten en zoals Jos nog in zijn toespraak zei dit was de beste booster. Ik hoor wel of je nog geld van mij krijgt. Lieve groet, Jacqueline en Jos
Jacqueline en Jos



Dag Astrid en alle andere medewerkers, Het was fantastisch! Bedankt! Ik wilde een muziekstudent uit Portugal met de Amsterdamse muziek laten kennismaken en hij vond het fantastisch en ik ook! Het goede en hartelijke groet,
Anna Hoekstra André Vrolijks Open Podium
3 november
André vrolijks Open Podium




MS_de_Jordaan_34




MS_de_Jordaan_26



Mokum Magazine



Beste dames en heren van de jordaanboot. Wij zijn vrijdag 9 juni met jullie boot mee geweest. Ter gelegenheid van een 65-jarige bruiloft zijn wij met een partybus naar Amsterdam gekomen. Wat een feest en geweldige verzorging hebben wij beleefd op jullie boot. Ook de afhandeling die via onze Ingrid Kleijn plaats vond was geweldig. Niets was moeilijk, alles kon. Het is jammer dat we zo ver weg wonen anders gingen we nog een keer, maar we vertellen het wel aan iedereen. Nogmaals bedankt, we zullen het nooit vergeten.
Rien Aantjes
Penningmeester de Klockelaer
Rien Aantjes



“Hallo Petra,
Ik wil jullie bedanken voor de fantastische avond die wij gisteren hebben gehad.
Wij hebben als gezin zo genoten!!!
Feest van herkenning alsof ik bij mijn opa en oma op visite was. Alles goed geregeld, echt geweldig!
Nogmaals heel hartelijk bedankt. Groetjes Jennifer 😘
Jennifer van Holten



Vrouwen van Sereen



Rina Dech



Sita Castricum



Cathy van Wanrooij



Veronique Ekstijn



Beste Crew van MS De Jordaan, Graag wil ik u hartelijk bedanken voor die fantastische middag die we op zondag 10 november met mijn ouders (beiden 80 jaar) op uw schip hebben mogen beleven. Wat een enorm feest!! De Amsterdamse gastvrijheid, de bediening, de aankleding, de muziek en de rasartiest die de avond van A tot Z aan elkaar reeg: alles, alles wat in 1 woord TOP!
We hebben genoten met een grote G! Hartelijke groeten,
Brenda van Maris
November 2024
Brenda van Maris



Wat een succes was het gisteravond! We hebben een grote groep jonge collega’s. Ik twijfelde of zij überhaupt een smartlap zouden kennen, maar niets bleek minder waar. Ze hebben uit volle borst meegezongen! En men stond al tussen de tafels te dansen voordat Mieke Telkamp het buffet de laatste eer kon bewijzen. Iedereen heeft echt genoten, van de boot, het eten, het feest, maar ook van jullie enorm leuke, gezellige en goede crew. Ik wil graag mijn complimenten overbrengen! Warme groet, Sophia
Thermen La Mer
Mei 2023
Sophia



Gina Vermaazen




MS_de_Jordaan_27




MS_de_Jordaan_07




MS_de_Jordaan_32



Nellie van Lierop



Betty de Haan





